~~...kEhiLAnGaN...~~

aq sudah kehilangan teman @ bekas kekasih ku 
yang amat menyayangi ku selama ni..
arwah adalah 
abang @ bf tuk ku..
kepergian nya memberi impak 
yang besar dalam hidupku..
aq belum bersedia menerima orang yang
 aq sayang pergi tinggalkan aq..
walaupun aq tidak membalas cinta nya...
aq tetap sayangkan arwah ape ade nye...
sebelum permergian nya arwah 
sering memberitahu ku..
bahawa dia nak sangat makan 
tom yam buatan ku..
tapi aq selalu kata aq tak nak buat..
walau apa yang dia mintak..
aq selalu akan menolak nya..
pernah sekali 2..
arwah gthu aq..
yang dia cukup terasa ngan perangai ku..
tapi aq buat tak endah je.arwah sering col 
ku tapi aq xpernah nak angkat.sampai 
lah satu saat dia berkata pada ku... "abang nak cakap ngan b 
10 minit je..boleh lah..takkan b nak tunggu abang mati dulu.."
SEKARANG bila dah kehilangan arwah 
baru aq sedar yang aq sayang 
arwah sangat-sangat..
dia memang abang dan bf yang terbaik..
cuma aq yang xtahu 
nak hargai arwah...
bila je aq kenal ngan kekasih 
yang sekarang ni..
aq jadi lupa padanya..
xpernah nak reply mesej dia..
sekarang aq ase nak sangat 
antar mse kat no arwah..
dan tanye.. "salam, abang bt pe 2?? mf lh lau ika xrply msg abg.."
aq teringin nak antr cam tu..
tapi sekarang ni dah terlambat..
cukup lambat..
aq menyesal dan cukup menyesal
 layan arwah camtu..
lau lah masa boleh di undur kembali..
aq ingin mengembirakan arwah..
tapi sayang semua nya 
telah di takdirkan...
oleh YANG MAHA ESA...
kita hanya mampu merancang tapi 
Tuhan yang menentu kan..
aq harap arwah telah mngampun 
semua dosa2 ku pada nya..
dan aq telah ampunkan 
smua dosa nya pada ku..
aq berharap arwah aman di sana..
dan di tempatkan di kalangan 
orang-orang yang beriman..
semoga roh nya di cucuri rahmat..
"YA ALLAH YANG TUHAN KU YANG MAHA PENGASIH 
LAGI MAHA PENYAYANG..HAMBA MU INI MEMOHON 
AGAR ENGKAU AMPUNI LAH SEGALA DOSA-DOSA 
HAMBA MU YANG TELAH KEMBALI PADA MU ITU..
AMPUNI LAH SEMUA YANG TELAH DI LAKUKAN OLEH 
ARWAH KHAIRUL IMRAN..CUCURI LAH 
RAHMAT KE ATAS ROHNYA YA ALLAH..
KU MOHON PADA MU YA ALLAH.." 
AMIN..AMIN..AMIN..YARABBAL ALAMIN....
al-fatihah.............................................aminnn...


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer