aWak....i loVe u...^^^^^^

AWAK...AWAK....
awak tahu tak???
saya sebenarnya.....
hrummm.nak gthu camne ye..
awak faham2 sendiri lah ye..
hehehehe...
saya sebenarnye suka awak....
>malunye saya, awak<
saya ase cam saya ni bertepuk sebelah tangan je....
awak tak jawab pun....
awak tak sayang saya ke???
awak tak cinta saya ke???
saya suka awak....
lau awak pun cinta saya....
awak gthu saya tau....
awak,,, I LOVE U..... 
awak..
banyak lagi saya nak gthu awak..
awak sihat tak??
hari ni saya kurang sihat..
saya rindu sangat kat awak..
awak tahu tak nape saya jadi cmni...??
sebab saya terlalu cintakan awak..
awak tentu faham perasaan saya kan..??

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer