### aWak seMuaNya saYa yAng sAlAh ###

awak.....
saya bukan nak marah awak..
tapi bila tengok kawan saya romantik camtu..
terdetik jugak di hati saya...
"ase jeles nye...nape aq xde camtu pun"..
saya ase cemburu awak..
saya mintak maaf...
saya xde niat nak cemburu camtu...
tapi sebagai perempuan..
saya nak jugak ase eppy camtu..
awak tahu tak..??
saya hargai sangat cincin yang awak bagi tu...
cantik...!!!!!
tapi kan awak.....
saya nak jumpa awak je..
saya pun nak ase kuar date jugak..
cam kawan2 yang lain...
tapi saya tak tahu bila boleh jumpa awak..
awak jauh...
saya pun jauh..
kata orang.....
awak kat MALAYSIA....
saya lak kat KOREA...
hehehehe..
negara peberot saya tu..
huhuhu...... 
awak nak tahu tak....??
saya ada satu rahsia nak gthu awak....
awak ensem sangat tau lau rambut pendek...
saya suka sangat...
awak....
saya tahu saya yang salah...
awak tak salah....
awak hukum lah saya....
saya ni tak guna...
saya mintak maaf..
tapi satu je saya nak gthu awak....
SAYA SAYANG AWAK SANGAT-SANGAT... <3


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer