~~Al kiSAh sAtU haRi puAsA..!!!!

1 ogos 2011 
genap satu hari puasa...
macam-macam kejadian terjadi..
tadi kat sekolah..ade lah makhluk Tuhan ni..
adooii...sakit hati lerrr..
nasib baik ni bulan puasa bulan yang mulia..
terpaksa kawal lerrr perangai ni..
ade ke patut gthu satu kelas 
sal benda tu....
dah lah aq ngan dia dah berapa bulan 
tak bertegur sapa..
malas aq nak tegur dia..
aq tak kata aq tak maafkan dia k..
aq antar msg selamat berpuasa kat dia..
tapi dia yang tak reply..
tak leh salahkan aq k..
lau dia betul2 nak mintak maaf ngan aq..
tak yah lah wakilkan orang tuk gthu aq sal 2..
gthu lah sendri..
Tuhan bagi mulut kn..??
guna lah..
aq tak suka orang jenis camtu..
xde sifat2 lelaki yang macho...
huhuhuhu....
satu lagi kejadian tadi..
addooii...
kat kelas tadi punya lah bising..
sakit telinga aq ni..
ngan lagu nya..
ngan suara budak2 lam kelas lagi..
diorang ni bising cam orang tak puasa je..
hebat betul lah...
tadi pengetua baru dah datang..
meriah betul sambut pengetua tadi..
siap ngan kompang lagi..
amboii..
kata kawan2 aq pengetua baru ni garang tau...
alamak xleh bawak fon lah kat sekolah...hukhukhuk.. T_T
sedih lah camni...
dan ade lagi citenya...
tadi ade kelas tambahan..
budak laki sorang je yang hadir..
hebat kan??
huhuhuhu...
mungkin sebab bulan puasa kot...
budak cina yang tak puasa pun..
lebih penat dari ktorg..
kata cikgu mngkin makan berlebihan..
aq solat...
dan terus on9..
maklum lah nak makan pun xleh kan..
lau xbuat pape nati ase lapar lak..
terpaksa lah isi masa lapang ngan 
fb je...huhuhu
homework aq dah beres kan kat sekolah..
jadi takdelah aq penat sangat..
yang tinggal pun kje sejarah je..
aq xbuat lagi..nanti 2 lah..
penat weii..
aq tekad dah nak diet..
tapi yang adoii...
makan banyak jugak masa berbuka tadi..
ape daa...
xpelah..esok lak aq diet..
hahahaha...


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer