♥♥♥..sweet beach dalam kenangan..♥♥♥

kawan-kawan umpama cinta sejati ku..!!!



Bergetar jiwa dipersada bercahaya

Pertemuan harapan pertama kalinya
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi 
Sukar dipercaya pintunya terbuka

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita Mungkin disini 
kita kan terpisah Kenangan bersama tiada kulupa

Mengalun suara sesuri bisikan hati
Seiringan mencari haluan berseni Bergetar 
jiwa menghadapi mimpi-mimpi Tiada pun terduga pintunya terbuka

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita Mungkin di sini kita
 kan terpisah Kenangan bersama tiada ku lupa

Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah 
Kuingati buat selama-lamanya

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita Mungkin di sini 
kita kan terpisah Kenangan bersama tiada kulupa

Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama Mungkin disini kita kan 
terpisah Kenangan bersama tiada kulupa..♥♥♥

best lah g kem bersama kawan2..banyak kenangan 
yang tak dapat di lupakan..
terutama sekali masa pam tandas rosak...hahaha..
tak tahu lah camne boleh rosak..cian kat cikgu terpaksa datang kat bilik ktorang 
sebab nak tgk pam tandas rosak je..
2 lah kenangan yang paling aq
xdapat lupakan.. ^_^



masa ni ktorang ngah gler ambik gambar..
macam2 posing ktorng buat.
bayang kan tiap2 hari g pandai 
gara2 nak ambik gambar je..
hahahaha.. ^_6


masa ni lak ktorang ngah santai2..baru abis 
dengar ceramah..cikgu kata ktorg
boleh g pantai..
ktorg pn ape lagi..
peluang keemasan ni..xleh lepaskan..hahaha
sambil santai2 pn ktorg sempat lagi ambik gambar..
hahaha...hari paling terindah..cehh..wah..!!!!

cute tak??? hahaha
posing yang paling mahal..
aq xpernah buat posing camni..
ni p-kah yang ajar..cian kat kina dan wawa..
xde lam pic ni..huhuuhu..diorng pn 
nak jgk sebenarnye..


   tiga orang anak dara..
xmo pilih2 k..semua sudah berpunya..hahaha
tengok saja boleh lah..
masa ni indah sangat tengok suasana pantai..
so ktorg pn ambik lah gambar
berlatarkan keindahan pantai ni.. ^_^


pic ni ambik masa hari pertama kat sweet beach..
nak tahu tak..??
aq bawa banyak selendang kat sana 
tapi kan satu pun aq xpakai..
hahaha...saja bawa..
malu lah nak pakai..
aq asyik pakai tudung sama je..
























di sini kita bersua 
dan di sini jua kita kan terpisah..
jangan lupa wahai 
teman2 ku...
kau semua sumber inpirasi ku..♥♥♥

kamu semua memberi nafaz baru 
untuk ku mulakan hidup baru..
kamu semua mencipta
pelbagai cerita untuk
menghiburkan hati ku..

karenah kamu semua
mengembirakan hati ku...
dengar lah 
wahai sahabat ku semua...
tikah,wawa,ijak,kina
shah, miera,pikah 
dan taqim...
KORANG SEMUA SAHABAT TERBAIK DALAM HIDUP KU..^_^



" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer