hARi YaNg meMboSanKAn..!!!

hari ni aq sendiri tak tahu nape lah aq ni cepat sangat marah.. 
ase hari ni hari yang tak bernasib baik tuk ku..
aq cuba tuk mengawal sifat amarah ku..
tapi terlepas jugak..
tolong lah jangan buat aq tertekan lagi...
bf aq sangat baik..
semua kerenah ku di tepis dengan senang 
hati..
bila aq tgk dia tabah camtu
aq jadi xsampai hati lak..
aq malu nak mintak maaf..
tadi dia col aq..
tapi aq layan dia nak xnak je..
aq xde niat langsung nak lukakan hati dia..
dia lelaki terbaik lam hidup ku..
walaupn muka nye ala2 jambu tapi bagiku..
aq suka laki camtu..
CUTE WEI...
hehehehe..!!!
hari ni g sek pun aq ase serabut gak,,
ase sakit otak lah..
ngah suasana yang bising.
membuatkan lagi bertambah sakit 
kepala ku ni...
aq harap hari ni berlalu dengan laju nya..
dan muncul pula hari esok..
hari yang baru dalam hidupku..
23.7.2011 memang hari yang paling 
tertekan dalam hidupku..
tadi hampir2 aq nak putus ngan bf aq..
aq ase tertekan..
bukan sebab dia..aq tertekan ngan homework yang
 banyak dan folio yang ssah..
cian kat dia..
aq ade masalah dia lak yang 
jadi mangsa nya..
bby, syang mintak maaf ok..
syang x patut lukakan hati bby..
sori sayang... ^_^ 




" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer