Aq t!Me MaJl!s pERtuNangAN AkAk Aq..~~~~

masa majlis pertunangan akk aq ni..bz yang amat sangat...
penat xleh nak kata ar..sampai hari ni,,aq ase penat lagi..
tanggal 23.7.2011 akk aq telah bertunangan
ngan pilihan hatinya..
bagai pinang di belah dua..aq xletak pic diorg kat sni..
lau sape2 nak tgk, tgk kat fb aq k..hehehe
majlis ni berjalan dengan jayanya..
siap turun hujan rahmat lagi..
abis umah aq..
dah cam banjir dah..
tapi aq dan flmy tetap ase eppy sangat2..
bersyukur pada Tuhan..
aq juga berharap akk aq yang ke 5
cepat2 berteme jodoh
dan bertunang sama cam kak niey..hehe




















eh...korang tengok muka aq cam pontianak ke??
ade orang kata muka aq cam pontianak..
aq ase muka aq cam vampire je..hehehe
cian kat aq penat2 make up..
ade makhluk Tuhan ni yang tak puas hati..
aq terasa sebenarnya nye..
tapi aq tahan jela..lau aq menjawab nanti orang kata aq
KURANG AJAR lak..aq xnak lah orang anggap aq camtu..
so aq terpaksa pendam je..
di sebab kan hal tu jugak..aq mengamuk..
cian kat bf aq..dia xtahu pape sal ni..
aq xnak ssah kan dia..so
 aq xcte kat dia.. for my dear " sori sayang, b xcte kat abg..
b xnak ssah kan abang.." 

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer