baby..baby...cian baby!!!

hari ni banyak hal yang mengembirakan
berlaku lam hidup aq ni..huhuhu..
first sekali, aq dah tak gaduh ngan bf aq..hehehe..
sejak dua dan tiga menjak ni kan
aq selalu gaduh ngan dia...
nak tahu nape??
sebab ade pmpuan gler dan
laki gler kacau dia...
aq nak serang mamat dan minah 2 pun
xboleh..no fon dia 2 private..
cian kat bf aq...
sebab diorg 2 bf aq sakit ple..
dan mudah marah..
sape xmarah lau dah hari2 ganggu..
pagi petang siang malam (eh btl ke cm2 eh)
huhuhu..
tapi yang sedihnya kan....
aq yang jadi mangsa...hukhukhuk...sob3... T_T
marin aq kerap kali kena marah kat six(bf aq)..
aq pun xtahu nape??
mungkin masa 2 fikiran six terganggu..
adoiii....!!!!
nape lah jahat sangat budak2
zaman sekarang ni..
xde kje sangat ke sampai
ganggu orang camtu..
xde adab btl ar...
mesti belajar x abis ni..
lau belajar abis xde lah ganggu orang cm2..
harap2 dua orang minah dan
mamat 2 dapat balasan...
bukan aq nak sumpah tapi minah sengal
2 cakap benda xelok ngan bf aq..
ade ke patut die mintak seks ngan bf aq...
bf aq ape lagi naik angin lah...
murah betul lah pmpuan camtu..
pastu bf minah sengal tu lak col
dan marah2 bf aq..katanya bf aq mintak
seks ngn minah sengal 2..
padahalnya minah sengal 2 yang mintak..
bf aq xboleh stress cmtu..
dia jadi pening...
dan jugak mudah marah..
aq suh dia tukar no tapi aq tahu dia xnak..
cara dia pn aq dah tahu..


 

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer