aWaKKK...AwAkk...!!!!

awak, awak nak tahu tak...saya sayang sangat kat awak..
awak nak tahu tak nape saya sayang awk..??
sebab awak ni special sangat lam hati saya..
awakk..awak..
saya tak nak kehilangan awak..
awak jantung hati saya..
lau awak tak de 
camne saya nak bernafas??
camne saya nak ase cinta awak..??
awak janji ye jangan tinggalkan saya..
boleh tak awak janji dengan saya ni??
saya tanya awak ni..
boleh tak awak??
awak...!!!!!
awak nak tahu satu rahsia tak..
saya selalu bercakap ngan hati saya..
kata hati saya awak ni
indah sangat..
saya tak percaya tau..
saya mintak bukti..
kata hati saya...
'tengok lah pada kejujurannya
kamu tentu akan nampak keindahannya'
tapi kan awak..saya tetap
tak percaya..
saya mintak bukti lagi..
kata hati saya lagi..
'cuba kamu renung matanya..
penuh dengan kasih sayang..
dan kasih sayang itu hanya
tuk mu sorang saje.'
saya tetap ngan pendirian saya..
saya tak percaya..
saya masih sangsi ngan kasih sayang awak..
tapi apabila jantung saya
berdegup
baru saya tahu bahawa 
awak memang indah..
nak tahu tak nape??
kerna jantung saya takkan berdegup lau
awak tidak indah..
awak jangan lupakan saya k..
saya masih perlukan awak lam hidup saya..
tanpa awak 
di sisi saya camne
saya nak teruskan hidup..
awak penting tuk saya tau..
awak...awak mesti ingat tau pe yang 
saya gthu ni..
saya sayang awak...
awak...awakk...dengarlah..
SAYA SAYANG AWAK..
k lah awak..
takat ni je saya mampu coretkan tuk awak..
saya akui awak yang paling
terindah dalam hidup saya.... ^_6






" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer