♥♥...ragam hidup ku...♥♥

Alhamdulillah...akhirnya semua telah selesai...aq berjaya memujuk si DIA..hehehe
eppy ler...^_^  ♥♥♥♥♥♥♥♥
esok  isnin 13.6.2011 dah start sekolah..huhuhu...pilu hati,,ish boleh aq kata cm2 padahal exam dah nak dekat ni..asyik main blog je..huhuhu..memang xde kje ler..patut lah result pn cam2..g sekolah asyik kena serang kat insan-insan yang cerdik pandai je..maklum lah budak pandai..kita sebagai budak terlebih pandai ni x mampu nak lawan..lawan kan diorang ngadu kat cikgu...baik senyap je..tapi lau senyap je sakit hati lak..macam2 lah..diorang ingat aq tak lawan aq takut lah..sebenarnya aq tak takut pun tapi lau aq lawan di buat nya aq di gantung sek masak aq kena ngan fmly aq..baik jangan cari pasal..cikgu sah-sah dah sokong diorang..takkan nak sokong budak terlebih pandai cam aq ni...♥♥
diorang ni akal je ada tapi tak guna..takkan hanya sebab laki nak gaduh sesama kaum sejenis..lau aq tak buat lah keje cm2..thu lah nak ambik perhatian budak laki 2 tapi xyah sampai nak gaduh..pape jelah budak pompuan zaman sekarang ni...kes2 camni banyak berlaku sekarang ni..sampai aq pun kena..pembetulannya aq xnak pun kat budak laki 2..die yang over ganggu aq..sorry 2 say ar ngan budak cam2..lembik...aq xske lah laki cm2 asyik harapkan pmpuan je..npe xbela diri sendri..??  ngadu punya ngadu tup2 ade pmpuan mai serang aq sebab laki 2 lah ni..ape ke benda lah...laki kenalah kuat mne blh harapkan pmpuan..ni dh songsang pmpuan lak yang kuat laki pulak yang lembik cam tauhu...hahaha..
dulu masa kat sek lama aq pernah juga kne cm2..kena serang..aish,,nasib2..dulu 2 bukan salah aq..sebabnya budak laki 2 memang bf aq..budak pmpuan ni syok kat bf aq pas2 mai serang aq..aq xlawan pun..nak thu npe??sebabnya budak pmpuan 2 bff aq sendrii..tak tergamak aq nak lawan..kan menangis anak orang ssah lah wei...♥♥
yang sekarang pun bukan salah aq jugak.aq xpernah nak cari gaduh ngn orang..orang je yang selalu cari gaduh ngan aq.npe lah jeles sangat ngan aq?? xtahan2..tolong lah jangan ganggu aq..g jela kat laki 2 lau ko ske die..ko jangan ganggu aq dah lah..tpi budak ppmpuan 2 xpuas hati..habis je die ganggu aq di sek..di rumah lak..tak henti2 antr msg kat aq..rimas betul lah..pas2 aq pn on9..die ganggu aq kat situ lak..ape hutang aq kat die pun aq xtahu..xabis2 ganggu aq..xfaham2 ke yang aq xske die ganggu aq..aq pun mngamuk lah..aq gthu die jangan ganggu aq...sape yang xgeram...mne je aq ade pmpuan 2 tntu ada jugak.cam xde keje lain...ish2...pening pale aq..nsb baik masalah ni dah selesai..tapi xthu ar lau buka sek ni jadi cmne lak..lantak ko lah..ade aq kisah?? aq xnak ambik thu..budak laki 2 pun,,i hate u..kata kawan,,bff lah konon nya.tapi kawan makan kawan..bt pe kn..smpai suh orang serang aq..lau laki 2 ajak bincang baik2 ok gak..ni main redah je..aq xblh tme lh..aq xmaafkan kau..malukan aq depan kawan2 yang lain..memang lah bukan salah aq tapi aq ttap malu..lau aq maafkan pun tnggu 10 thun lagi..hahahaha,,,♥♥
cam aq ni pmpuan jahat..padahal ko 2 yang jahat nya...patutnya dari dlu lagi aq xkwn ngn ko..aq bodoh xdengar kata kawan2..degil..nah..sekarang kne batang hidung aq sendri bru nak sedar..serik aq nak kawan ngn laki 2..ckup kali ni jela..xde lagi kli kedua..huhuhu.budak laki 2 merayu-rayu nak kawan balik ngan aq..sori ar..aq dah xblh tme ko..ko buat cm2 kat aq..igt hati aq ni hati batu ke?? xde persaan? maaf ar bro...ko cri je kawan lain..wekkk.... :-P nak termuntah ar aq bce pjuk rayu nya..cam xde kje yang blh die bt..aq xkan mengalah..pjuk lah cmne ko nak pjuk pn..aq ttap ngan pendirian ku..xkan goncang skit pn..
akhir kata... 'ko jangan ganggu aq lagi...u saka,,,pergi jauh-jauh..'haahahaha...♥♥ 
peace..^_^ 

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer