♥♥...doa ku...♥♥

........doa untuk ' BASIT ' dan ' IEYKA ' .......

Ya Allah Ya Tuhan ku..seandainya, telah KAU catatkan dia milikku..tercipta untuk ku..
maka dekatkan lah dia padaku, satukan lah hatinya dengan hati ku ini Ya Allah..titipkanlah kemesraan diantara kami agar,kebahagiaan itu kekal abadi selamanya...
dan Tuhanku Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang,,,,,
seiringkanlah kami dalam melayari ketepian yang sejahtera seperti mana yang Engkau kehendaki..
~Amin Ya Rabbal Alamin~



doa untuk si dia...

jika abang yang bertahta di hati ku ini...akan ku belajar bagaimana cara tuk ku mencintaimu dan menyayangi mu..
dan aku juga akan belajar bagaimana cara tuk aku tabah dan redha melalui semua dugaan dan rintangan dengan hati yang tulus...aku mengharapkan kebahagiaan..
bukan aku mengharapkan kehancuran dan kemusnahan perhubungan ini..bagi insan yang mengerti...
ketahui lah bahawa hanya diri mu yang bertahta di dalam sanubariku  dan aku takkan khianati 
kesetiaan dirimu terhadap diriku......
dan tiada orang ketiga dalam perhubungan ini..tulus dan ikhlas lah dalam perhubungan...
mungkin juga kadang2 gurauan ku membuat hati mu tersinggung..maafkan diriku kerana
aku bukan lah insan yang sempurna..
aku hanya manusia biasa yang sering melakukan kesalahan..aku berharap kamu dapat mengubah diriku
menjadi seorang insan yang berguna dan setia dalam percintaan..




mengenalimu...♥♥


Aku mengenali mu melalui satu nama,, memahami mu melalui satu renungan,,
mengingati mu melalui satu kenangan dan aku menyayangi mu melalui satu
ukhuwah fillah dan fisabilillah....
semoga Tuhan mengukuhkannye...
perhubungan yang baik adalah perhubungan dalam iman dan taqwa...
hanya keranaNya yang mampu bertahan..Aminn....


Abdul Basit Bin Abdul Rahman....nama putera yang telah berjaya mencuri hati ku ini..ciri-ciri yang ada pada dirinya membuatkan aku jatuh hati padanya..layanan dia yang baik dan juga perangainya yang kebudak-budakkan membuatkan aku lebih menaruh hati terhadap nya..dalam perangainya begitu ade juga perangainya yang membuatkan aku sedikit kaget...perangainya yang tegas dan garang..perangai ku yang suka sangat bergurau  dan gurauan ku yang agak melampau sering membuat dia terasa hati dengan ku..
aku sedar kadang-kadang perangai ku agak keterlaluan..niat ku hanya ingin bergurau senda dengan nye..tapi baginya, itu bukannya gurau...
kata-kata yang tak mampu aku lupa.. "gurauan ape macam tu?? abang tunggu tak di balas..ingat tidur or mandi..rupanya sengaja tak nak balas..sedap dengar ayat tu..xpelah B..tak perlu minta maaf..abang dah kena 16 kali dah camtu..takpelah tak perlu risau..." ayat yang membuatkan aku cukup tertekan...andainya kau membaca titah yang aku coretkan ini..aku memohon seribu kemaafan andainya aku telah melukakan hati mu..aku tidak sedar akan diri ku ini yang banyak kekurangan..yang sering melukakan hati setiap insan..aku hanya tahu komen perangai orang lain sedangkan diri ku juga mempunyai banyak kekurangan..aku mohon padamu agar memaafkan kesalahan ku ini------♥♥

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer