PELBAGAI CERITERA CINTA.....♥ ♥ ♥

kebahagiaan seseorang bergantung pada kuasa Allah dan kesucian hati masing2...lau niat pn sudah salah cmne nk dapatkan kebahagiaan...hati adalah tempat yang begitu sensitif.hati harus di jaga untuk memastikan ia bersih dari perkara2 yang tidak baik....




Disaat kau hadir di hidupku.mengubah semua rasa yg dulu membuatku terluka. Skrg kau mnjdi yg paling mengerti ku.Temani hidupku selalu.membuat sebuah cerita yg takkan prnh ada habisnya.kau membuatku merasa seakan sgt berarti.Aku bahagia telah mengenalmu.Namun keegoisanku lah yg membuatmu kecewa & terluka.Tapi semua itu Aku lakukan.Sebab Aku tak ingin kau pergi dariku.dan Aku tak ingin kehilanganmu.


sayang...
saat kau prgi,aku menangis..aku rindukn saat2 kte brsme,
sthn suda aku menanti kau kmbli disisi wlupn aku tau kau xkn pnh kmbli..
kau mtk aku melupaknmu&cri pngnti yg lain krna keluargamu suda ade pilihn lain..
brt utk aku trima knyataan itu,tiap ari aku menangis ble mengenangknmu..
aku bhagia brsmamu..
aku sering dikecewakn brsme insan lain,stiap kali aku dilukai&dikecewakn,
aku tringt akn drmu..
knp sukar utk aku mndptkn kebahagiaan????????
aku cme utk dikecewakn..
aku cme 1persinggahan..



☆_♡·.·´¯`·.→Telah ku pilih jalan ini→Meski kini ku sendiri→Renungi erti sepi tak lagi ada satu kata→Satu jiwa dalam cinta yang ada hanya hampa→Semakin terasa
Semakin berbeda→Sungguh sangat menyeksa→Kata hati Ku simpan dalam diam
Tak perlu ucap lagi moga Kau kan mengerti suatu hari nanti←☆♠¨¯`◕‿◕

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer