♥♥♥.....cinta yang terlalu sukar di tafsirkan...♥♥♥


cinta memerlukan kesetiaan yang amat teguh....


“Jika kamu mencintai seseorang, bebaskanlah dia. Jika dia kembali kepadamu,maka dia adalah milikmu. Jika tidak, maka dia tidak akan pernah jadi milikmu”. Bahkan dalam hubungan percintaan, seseorang perlukan ruang untuk dirinya sendiri. Jika kita mahu belajar untuk mencintai, pertama kita harus belajar untuk memaafkan dan melupakan masa lalu yang buruk serta kedukaan hati kita. Mencintai bererti melepaskan rasa takut, curiga, dan ego. “Hari ini aku melepaskan semua rasa takutku, masa lalu tidak akan dapat mempengaruhiku- hari ini adalah lembaran baru bagi hidupku”


mencintaimu adalah anugerah terindah dalam hidup ku...




Ya Allah ya tuhanku, jadikanlah keputusan yang telahku ambil sebagai sebaik-baik keputusan untuk diriku, elakkanlah aku daripada melakukan sebarang keputusan yang bakal mengecewakan aku. Aku tidak akan berputus asa dari mengharapkan rahmat-Mu Ya Allah


cinta yang suci membawa kebahagiaan dalam hidup..




Ya Allah ya tuhanku..sekiranya dia bkn jodohku dan bkn tercipta buatku,lindungilh daku dari kkecewaan Ya Allah..aku mohon pd mu Ya Allah....tenangkn la dri ku dari yg blh memudaratkan diri ku Ya Allah...


Ya Allah, sesungguhnya die bukan jodohku, jauhi la pikiran ku trhadapnya, lupakan aku pda die, kuatkanlah semgtku,aku redho ngn ujian yg KAU berikan. temukanlah aku ngn insan yang mnyanyangi MU....




cinta abadi..

cinta sejati...

cinta yang suci.....






TENTANG PERASAAN....
berbicara untuk sekelumit rasa
agar hati yang mendengar bisa tersentuh
namun janji serapuh dahan mati
hati yang berharap tersipuh lesu

mendengar hanya pada yang indah
agar duka seumpama mimpi
namun seminit yang datang
termenung menunduk kesal

berdiam demi sekeping hati
bimbang lidah bisa menikam sukma
soal bertalu jawapannya tiada
hati hati ada hati menanggung beban

biarlah pahit untuk diluah
biarlah sumbang untuk berlagu
jujurlah perdapanmu
kerna kita cuma manusia
sempurna hanya kebatilan

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer