LOVE........????????????????



cinta yang perlu di kejar


Cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan walaupun mereka telah dikecewakan. Kepada mereka yang masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati. Kepada mereka yang masih ingin mencintai, walaupun mereka telah disakiti sebelumnya dan kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan untuk membangunkan kembali kepercaya..












warkah untuk kekasih ku


di saat aku tersesat...hadirmu menyapa diriku....
disaat aku merindu....hadirmu melenyapkan kerinduanku....♥
disaat aku bahagia....hadirmu membawa kasih sayang dan cinta.....♥
disaat aku keliru.......hadirmu menghilangkan keraguan....♥
wahai kekasihku.......♥
hadirmu benar-benar amat bermakna....♥
mengharungi kehidupan ini.....♥
tatkala aku ketawa...aku menangis....♥
adanya dirimu disisi...♥
memberi seribu kekuatan....♥
untuk aku terus menjalani kehidupan....♥
menjadi kekasih yang setia...♥
menjadi anak yang solehah.....♥
dan juga menjadi insan yang terpuji.....♥
terima kasih kekasihku....



                                                             I  LOVE   YOU                                         

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer